Java Je Veliki Problem....
(prestaro za odgovor)
r***@gmail.com
2016-09-27 01:39:58 UTC
Jer Kad upadne Virus Moze Se Vrtiti Na Svemu
(Pametnom Dosta)...

LP, Robert...;)
P.S.Molio Bih Da Me Ne Vrijedjate Radi Stila Pisanja...!
r***@gmail.com
2016-09-27 01:46:30 UTC
Post by r***@gmail.com
Jer Kad upadne Virus Moze Se Vrtiti Na Svemu
(Pametnom Dosta)...
Da Nadodam Ja Sam U Njoj Prije (Skoro) Dvadesetak Godina Napravio,
Program Za Editiranje Bayesovih Mreza I Tada Nije Imala VECTOR Klasu,
Pa Sam Se Namucio, Mislim Da Je Za Komercijalnu Upotrebu Najbolji Python...

Bubba
2016-09-27 06:32:01 UTC
Post by r***@gmail.com
Mislim Da Je Za Komercijalnu Upotrebu Najbolji Python...
Cak i Jython?
Post by r***@gmail.com
P.S.Molio Bih Da Me Ne Vrijedjate Radi Stila Pisanja...!
Probaj procani grupu van hr.* hierarhije gdje vrijede druga uvrijezena
pravopisna norma. Oh, wait - vec si probao pa su ti se ljudi i tamo
smijali, ali si nesto pokunjeno otisao s tih grupa, ocito argument
"pogresno sam protumacio ionako starog i nerazumljivog Ribarica/Budina"
nije upalio. :D
--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."
http://www.pci-z.com/
Bruno Babic
2016-09-27 12:25:16 UTC
Post by r***@gmail.com
Jer Kad upadne Virus Moze Se Vrtiti Na Svemu
(Pametnom Dosta)...
Jadan je autor virusa koji se oslanja na JVM.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
r***@gmail.com
2016-09-28 22:48:51 UTC
Post by Bruno Babic
Post by r***@gmail.com
[...]
Nije Valjda Da Si Toliko Jadan Da Pokusavas Napisati Virus.
Ili Mozda Proucavas To Iz Znatizelje(Ako Je Tako Onda Izvini)...

LP