Kad Cu Ja Vidjeti Vise Taj Program S Jednim Prozorom , Dva Dugmeta I Porukom...:(
(prestaro za odgovor)
Robert Bralic
2018-05-20 09:03:40 UTC
LP, Robert ... ;)
Robert Bralic
2018-05-20 09:04:34 UTC
Post by Robert Bralic
LP, Robert ... ;)
Naravno U C++ -u
Goran Mitrovic
2018-06-17 11:30:27 UTC
On Sun, 20 May 2018 02:04:34 -0700 (PDT), Robert Bralic
Post by Robert Bralic
Post by Robert Bralic
LP, Robert ... ;)
Naravno U C++ -u
Vec sam ti prije bio slao, al evo ponovo:

#include <windows.h>

void main()
{
::MessageBoxA(NULL, "bok mama", "robert", MB_YESNO);
}

Nemoj pokusavati kompajlirati u C kompajleru jer neces uspjeti!
Bruno Babic
2018-06-18 08:05:46 UTC
Steta... da sam znao da radis gratis, poslao bih ti i ja nekih zadataka :)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Melzzzzz
2018-06-18 19:51:49 UTC
Post by Bruno Babic
Steta... da sam znao da radis gratis, poslao bih ti i ja nekih zadataka :)
Mora X Window verzija!!!
press any key to continue or any other to quit...
Goran Mitrovic
2018-06-18 20:57:42 UTC
Post by Melzzzzz
Post by Bruno Babic
Steta... da sam znao da radis gratis, poslao bih ti i ja nekih zadataka :)
Mora X Window verzija!!!
Dok se vi zajebavate, ja pripremam i jednu bolju C++ verziju, sa nullptr,
samo ne znam tocno gdje bih ga stavio. Stay tuned!
Robert Bralic
2018-08-04 13:27:37 UTC
Post by Goran Mitrovic
Post by Melzzzzz
Post by Bruno Babic
[...]
To Je Obični C I Prolazi S gcc , Jer Scope Operator Nije Ništa Do Pointer Na Funkciju..Framework Tako Ne Možeš Napraviti ….

Ajd Zbogon I Uvrede Mi Se Ne Cita...
Bruno Babic
2018-08-08 14:24:52 UTC
Post by Robert Bralic
To Je Obični C I Prolazi S gcc , Jer Scope Operator Nije Ništa Do Pointer Na Funkciju..Framework Tako Ne Možeš Napraviti ….
Samo malo... trazio si jednolinijski dialog u C++ i dobio si ga. Kakav
bi ti sad jos framework?

Znam da Goran voli raditi besplatno, ali mozda ipak ocekujes previse za
te novce?
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Robert Bralic
2018-08-08 22:30:57 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Robert Bralic
[...]
Neka Samo Napravi Da Kad Se Stisne Dugme Show Pokaze Poruku A Delete Obrise Poruku(To Mu Nije Neki Velik Poso) Jedan Prozor Mozes Napraviti U C++-u..(Ali Ne Interaktivan)…..

Gledaju a Ne Vide Slusaju Ali Ne Cuju… :(
Melzzzzz
2018-08-09 02:27:01 UTC
Post by Robert Bralic
https://www.qt.io/
press any key to continue or any other to quit...
Bruno Babic
2018-08-09 11:54:10 UTC
Post by Robert Bralic
Neka Samo Napravi Da Kad Se Stisne Dugme Show Pokaze Poruku A Delete Obrise Poruku(To Mu Nije Neki Velik Poso) Jedan Prozor Mozes Napraviti U C++-u..(Ali Ne Interaktivan)…..
Evo:

#include "RobertDemo.h"

void main()
{
RobertDemo::doDemo();
}

Jesi sad zadovoljan?
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Bruno Babic
2018-05-21 12:48:36 UTC
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Robert Bralic
2018-05-23 23:32:48 UTC
Post by Bruno Babic
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Stvarno Se Ne Mogu Nacuditi…

LP, Robert … :(
Kizo
2018-05-24 12:33:08 UTC
Post by Robert Bralic
Post by Bruno Babic
2b||!2b?
Stvarno Ste Vrhunski C++ Programeri Kad Trazite Novac Za Programcic Od 5 Minuta Rada ….
Stvarno Se Ne Mogu Nacuditi…
LP, Robert … :(
Roberte, zar te ne cudi najnovija statistika koja kaze da programeri
postaju najtrazenija roba na trzistu rada?

Pet minuta rada je, mozda, za tebe kao laika posao od 30 dana (cijena
visegodisnjeg akumuliranog znanja VS tvoje proucavanje osnova
programiranja ;-)
Robert Bralic
2018-05-25 08:54:44 UTC
Post by Robert Bralic
LP, Robert ... ;)
Za Mene Bi Posao Izrade Tog Programa Trajao 10 Godina Jer Bi Trebalo Dokinuti
Multi Tasking I Niti Da Bi To Radilo.....
A Ti Koji Glumiš Velikog C++ Programera Ne Znaš U C++ - u Napraviti
Ni Programcic Koji U Pythonu, Javi, php-u, Ruby-u, LISP-u, Visual Prologu , Obicnom C-u... Napravis U 5 min....
Stvarno Si Jadan :(
Leclerc
2018-05-28 07:50:15 UTC
Post by Robert Bralic
Post by Robert Bralic
LP, Robert ... ;)
Stvarno Si Jadan :(
Jeli on to sam sebi napisao da je jadan?

biće da mu multitasking u Lispu ne radi najbolje...
a***@gmail.com
2018-05-25 09:21:01 UTC
Post by Robert Bralic
LP, Robert ... ;)
I Nadji Nekog Drugog Pa Se Prepucavaj S Njim.....

LP, Robert … :(