Kako To Da Vas Ne Izbacuju S USNETA Zbog Ovolikog Vrijedjanja, Ja Jednom Stjero Jednog Krajnje Bezobraznog I Odmah Me Izbacilo A Vas Nikako...???
(prestaro za odgovor)
r***@gmail.com
2017-03-21 04:54:28 UTC
Ko Uopće Administrira Ovu Grupu...???

LP, Robert...;)
Bruno Babic
2017-03-21 08:40:23 UTC
Post by r***@gmail.com
Ko Uopće Administrira Ovu Grupu...???
Ja inace administriram ovu grupu, ali sam odlucio da cu te ovaj put
pustiti. Nemoj da se tako nesto ponovi!
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
r***@gmail.com
2017-03-21 14:16:42 UTC
Post by Bruno Babic
Post by r***@gmail.com
[...]
Koga Sam Ja Vrijedjao...???

LP, Robert....
Kizo
2017-03-21 20:08:39 UTC
:-)
Bubba
2017-03-22 13:37:00 UTC
Bruno Babic's log on stardate uto 21 ožu 2017 09:40:23a
Post by Bruno Babic
Ko Uopće Administrira Ovu Grupu...???
Ja inace administriram ovu grupu, ali sam odlucio da cu te ovaj put
pustiti. Nemoj da se tako nesto ponovi!
Ma koga ti administriras, sto lazes ko pas!

Robi, ja administriram ovu grupu.

Jebote, jel ovo rekurzija, posto se oboje zovemo Bruno!?
--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."
http://www.pci-z.com/
Kizo
2017-03-22 13:57:10 UTC
Lazes ko pas! JA administriram ovu grupu! I nisam Bruno! ;-)
Bubba
2017-03-23 09:23:47 UTC
Kizo's log on stardate sri 22 ožu 2017 02:57:10p
Post by Kizo
Post by Bubba
Ma koga ti administriras, sto lazes ko pas!
Robi, ja administriram ovu grupu.
Jebote, jel ovo rekurzija, posto se oboje zovemo Bruno!?
Lazes ko pas! JA administriram ovu grupu! I nisam Bruno! ;-)
Onda je tak jasno da ti tu nemas sto administrirati, Nebruno!
--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."
http://www.pci-z.com/
Leclerc
2017-03-22 10:29:01 UTC
Umjesto odgovora:

obzirom da se baviš lisp-om, sorry javom, tu su ti i uputa ya
compilirati komandne linije na windozama s M$ compilerom:

// 1. snimiti kao bb.cpp
// 2. compiliranje: cl bb.cpp user32.lib
// 3. startanje: bb.exe
//
#include <windows.h>

int main()
{
return MessageBox(
NULL,
"Administrira je BigBrother",
"Ko Administrira Ovu Grupu...???",
MB_OK|MB_ICONQUESTION
);
}
Leclerc
2017-03-22 10:38:28 UTC
Post by Leclerc
obzirom da se baviš lisp-om, sorry javom, tu su ti i uputa ya
obzirom da se baviš lisp-om, sorry javom, tu su ti i upute za
compilaciju iz komandne linije na windozama s M$ compilerom:
r***@gmail.com
2017-03-23 08:35:41 UTC
Post by Leclerc
[...]
Obicni C Je Zakon Za Windowse...Jedenostavan Uz Api I Brz...
(Samo Kad Bi Jos Imao Template-e)
Napis Ti Ovo Gore U C++-u...
(Ako Si Strucnjak Za C++ I Poluproizvod Zvan Visual C++)...

LP, Robert...
Leclerc
2017-03-23 09:17:58 UTC
Post by r***@gmail.com
Obicni C Je Zakon Za Windowse...Jedenostavan Uz Api I Brz...
zasto mislis da ono nije (i) C++?
Post by r***@gmail.com
[...]
#include <iostream>

namespace {
void foo() {
std::cout << "C++ ili ne?" << std::endl;
}
}

int main()
{
foo();
}
r***@gmail.com
2017-03-23 09:35:22 UTC
Post by r***@gmail.com
[...]
Mos Tako Napisati Program I Vako

fork()
{
system(Bilo Sta Napravljeno U Bilo Kom Jeziku);
}

Stvarno Glupo...
Nema Grafickih Sucelja U C++-u I Crta,
Procitaj Tanetbaum:Arhitektura Racunala I Shvati,
ako Uopce Mozes Misliti...

LP, Robert..
Leclerc