Zašto Je Java Dotukla C++
(prestaro za odgovor)
r***@gmail.com
2017-01-22 04:28:24 UTC
Osim Brzine Gdje Ju Je Spasao Hardware,
Zato Sto Je U Njoj Moguce Raditi Aplikacije
S Grafickim Suceljem(Ko Ne Vjeruje Nek Pokusa
To Napraviti U C++-u), Zato Sto Je Kompaktnija,
I Nudi Bolje Rjesenje Za Dinamicke Strukture Podataka...
I Naravno Manje Je Bagovita, I Lakse Se Razvijaju
Aplikacije U Njoj I Ne Prati Ju Tolika Laz,
Ali Ima Groznu Manu Sto Nudi Renesansu Virusa...

LP, Robert Bralic...;)
P.S:Ako Nekog Smeta Sto Svaku Rijec Pisem Velikim Slovom Nek Ne Vrijedja,
(To Nigdje Nije Zabranjeno)...
Kizo
2017-01-22 18:34:04 UTC
Post by r***@gmail.com
P.S:Ako Nekog Smeta Sto Svaku Rijec Pisem Velikim Slovom Nek Ne Vrijedja,
(To Nigdje Nije Zabranjeno)...
Mozda Da Se Maknes Od Worda, Ili Da Ga Barem Podesis Ispravno (Iskljucis
Capitalize First Letter)? ;-)
Melzzzzz
2017-01-22 19:05:30 UTC
Post by Kizo
Post by r***@gmail.com
[...]
Mislim da si mu dao dobar hint kad si rekao da to moze Word, tako da ne
mora stalno da lupa shift ;)
press any key to continue or any other to quit...
Bruno Babic
2017-01-23 11:23:45 UTC
Post by r***@gmail.com
Ali Ima Groznu Manu Sto Nudi Renesansu Virusa...
Java virusi? To je nesto novo?
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Bubba
2017-01-23 14:22:27 UTC
Bruno Babic's log on stardate pon 23 sij 2017 12:23:45p
Post by Bruno Babic
Post by r***@gmail.com
Ali Ima Groznu Manu Sto Nudi Renesansu Virusa...
Java virusi? To je nesto novo?
To je po definiciji - pokrenes i odu resursi u 3PM. :D
--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."
http://www.pci-z.com/
Melzzzzz
2017-01-23 15:25:32 UTC
Post by Bruno Babic
Post by r***@gmail.com
Ali Ima Groznu Manu Sto Nudi Renesansu Virusa...
Java virusi? To je nesto novo?
To je po definiciji - pokrenes i odu resursi u 3PM. :D
PA java mapira nekoliko gigabajta samo da prikaze verziju ;p
press any key to continue or any other to quit...
r***@gmail.com
2017-01-24 00:02:38 UTC
Post by Melzzzzz
Post by Bruno Babic
Post by r***@gmail.com
[...]
To Je Samo Zbog Toga Da Bi Se Kupovao Novi Hardware,
Meni Je 96-e Stala Na Disketu...
(Vidi Se Da Ne Mozes Misliti Niti Imas Programerske Opce Kulture)...

LP,Robert...;)
r***@gmail.com
2017-01-24 00:41:12 UTC
Post by r***@gmail.com
Post by Melzzzzz
Post by Bruno Babic
Post by r***@gmail.com
[...]
A Dogma Zvana C++ Je Imala 300MB....

LP, Robert...;)
Bubba
2017-01-24 11:08:08 UTC
Post by r***@gmail.com
Post by r***@gmail.com
[...]
Roby, Roby, smece malo lazljivo nepismeno poremeceno, pa G++ fork GCC-a iz
'99 ima 6MB raspakiranog sourcea. Dalje mi se nije kopalo, ali sam siguran
da je '96. bio daleko manji. Pazi, source, dakle podrzan je za hrpu
platformi; vjerojatno je x86 binary bitno manji.

Pojasnis nam sto je to "programerska opca kultura"? Mislim, ti nemas opce
kulture generalno, obzirom da ne postujes pravopis jezika na kojem
komuniciramo (no dobro, to je uvelike opravdano tvojim ocitim F
dijagnozama, ko da ti je Vaso alter ego), ali ovo o "programerskoj" opcoj
kulturi me zanima. Pogotovo za Melzzzzza, koji je poprilicno "kulturan",
pogledaj njegove postove po comp.arch hierarhiji, recimo. Aha, ili cekaj,
tamo vise nejdes, posto te je ekipa onomad brutalno sprdavala, ti skoro
spadas u kategoriju onog bolesnika vjerskog fanatika Hodgina koji drzi
mise po comp.lang grupama.
--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."
http://www.pci-z.com/
r***@gmail.com
2017-01-24 12:31:19 UTC
Post by Bubba
Post by r***@gmail.com
Post by r***@gmail.com
[...]
Ti Toliko Poznajes Kompjutere Da Znas Napamet Sve Verzije Kompajlera,
(Velicinu I Sve Sta Sadrze)...
Ja Se Sjecam Da Kad Sam 96 Insatalirao Famozni Poluproizvod Zvan Visual C++,
Da Je Zauzeo 300MB Doduse Ima On Vece Mogucnosti(U Masti)...
I Vidi Se Vasa Programerska Kultura I Ikakva Kultura...
r***@gmail.com
2017-01-24 13:37:41 UTC
Post by r***@gmail.com
Post by Bubba
Post by r***@gmail.com
Post by r***@gmail.com
[...]
Evo Jedne Pjesme O Vasoj Kulturi:

Leclerc
2017-01-24 08:02:40 UTC
Što bi s lispom?
Više ne postoji?
r***@gmail.com
2017-01-24 10:55:19 UTC
Post by Leclerc
Što bi s lispom?
Više ne postoji?
Nastao Je Python Da Ga Istisne I Nije Uspio,
Nego Je S Javom Skupa Dotukao C++...
Kad Naprave Jezik U KOm Se Mogu Tvoriti Kljucne Rijeci I Petlje,
Onda Ga Mogu Zamjeniti(Ako Taj Jezik Bude Dobar)...

LP, Robert...;)
Bruno Babic
2017-01-24 12:42:44 UTC
Post by r***@gmail.com
Post by Leclerc
[...]
(facepalm)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Drazen Kacar
2017-01-24 18:01:30 UTC
Post by r***@gmail.com
Kad Naprave Jezik U KOm Se Mogu Tvoriti Kljucne Rijeci I Petlje,
Napravili su ga jako davno. Zove se Tcl.

Npr: http://wiki.tcl.tk/917
Nije dobar. :-)
Melzzzzz
press any key to continue or any other to quit...
Leclerc
2017-02-07 09:07:42 UTC
life is a bitch:
cijeli život sanja o lispu, a onda završi na javi.....
Kizo
2017-02-07 12:12:45 UTC
Post by Leclerc
cijeli život sanja o lispu, a onda završi na javi.....
:-)))