ZB form kliker
(prestaro za odgovor)
Luka Ćavara
2017-07-28 12:41:24 UTC
Već sam im pisao za neka poboljšanja u e-zabi i proslijedili su
programerima, ali izgleda da ne vole da im se tutori, pa se
oglušuju (htio sam da uplatnice vidljivo odvoje a ne da
naprave nepreglednu listu sa NEistaknutim naslovima, pa moraš
stalno mišem ići gore dolje dok ne uočiš onu koju trebaš.
U starom sučelju, koje su zamijenili, svaka uplatnica imala
je izgled papirnate i to je bilo intuitivno, ali toga sad nema
više).

Isto tako stavili su podrazumijevano da vidiš dodatna polja,
za svaku uplatnicu, što znatno produljuje listu i čini je još
nepreglednijom, a rijetko trebaš zavirivat u dodatna polja
(čudna programerska logika).

Tražio sam dodatak za FF ali nisam našao nijedan koji bi
se mogao prilagoditi da automatski klikne u sve kućice
u listi s nadimkom "dodatna polja". Zanima me jel se to može
riješiti lokalno s js ili xdotoolom za makro automatiziranje.
Bruno Babic
2017-08-04 11:09:57 UTC
Post by Luka Ćavara
[...]
Grease/tamper monkey addon moze izvrsavati tvoj JavaScript na drugim
stranicama, pa s njime mozes relativno lako odsimulirati klikove na te
checboxove.

... ili jednostavno, poput mene, kliknes rucno i ne zamaras se time.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Luka Ćavara
2017-08-04 12:01:47 UTC
Post by Bruno Babic
[...]
To i radim :) ali se pitam zašto nisu stavili da profil pamti odluku,
dok je ne promjeniš.