Zasto Vam Nije Jasno....???
(prestaro za odgovor)
r***@gmail.com
2016-10-02 07:15:05 UTC
Da Je Daljnji Razvoj Lisp Mashina,
Preuzela Americka Vojska, Jer Sam
Se Iz Materijala Koji Ste Mi Vi Ponudili
Nacitao Samo Budalastina....
Zaustavili Su Njihov Razvoj(Javno) I Nastavili
Ga Raditi U Tajnosti, Sve Sto Sam Uspio Shvatiti Iz
Tih Pdf-ova, Je Da Se Baziraju Na Nadogradjenom Turingovom Stroju...

LP, Robert Bralic....;)
Bubba
2016-10-02 10:34:03 UTC
Post by r***@gmail.com
[...]
I sto sada?
--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."
http://www.pci-z.com/
k***@k.com
Na ulice!
Kizo
Tako je! Trazimo prijevremene prijevremene izbore!! ;-)
Drazen Kacar
2016-10-03 16:48:26 UTC
Post by Kizo
Post by k***@k.com
Post by Bubba
Post by r***@gmail.com
[...]
Lisp Mashina po glavi stanovnika je osnovno ljudsko pravo!

Bruno Babic
2016-10-03 09:51:38 UTC
Post by r***@gmail.com
[...]
Vojska radi nesto u tajnosti i onda to uredno napisu u javno dostupnom
dokumentu?

P.S. vec smo ustvrdili da nije bilo spustanja na Mjesec, ali jos nismo
nacisto da li su chemtrailsi stetni ili ne? :)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?